Министерство образования Республики Беларусь
Управление образования Лидского райисполкома
Государственное учреждение образования
Бердовская базовая школа Лидского района
МЕРАПРЫЕМСТВЫ
педагога-псіхолага, педагога сацыяльнага
дзяржаўнай установы адукацыі «Бердаўская базавая школа Лідскага раена»
з дзецьмі з асаблівасцямі псіхафізічнанага развіцця
(2023/2024 навучальны год)
№ |
Мерапрыемствы |
Катэгорыя |
Дата правядзення |
1 |
Дыягнастычнае абследванне па вывучэнні эмацыянальна-валявой, матывацыйнай, і інтэлектуальнай сфер, міжасабовых зносін, інтарэсаў і схільнасцяў дзяцей. |
Вучні, выхаванцы |
Верасень-кастрычнік 2023г. |
2 |
Дыягнастычнае абследванне па вывучэнні пазнавальных працэсаў. |
Вучні, выхаванцы |
Лістапад 2023г.
|
3 |
Правядзенне выніковай дыягностыкі па выніках карэкцыйна-развіваючай работы. |
Вучні, выхаванцы |
Красавік 2024г. |
4 |
Кансультаванне педагогаў, законных прадстаўнікоў па выніках дыягнастычнага абследавання дзяцей з асаблівасцямі псіхічнага развіцця на прадмет выяўлення інтэлектуальнага ўзроўню развіцця, парушэнняў псіхічнага і асобаснага развіцця. Прадстаўленне парад і рэкамендацый |
Педагогі Законныя прадстаўнікі
|
Верасень-кастрычнік 2023г. лістапад 2023г.
|
5 |
Групавыя карэкцыйна-развіваючыя заняткі па карэкцыі выяўленных праблем. |
Вучні, выхаванцы |
Лістапад 2023г.- сакавік 2024г. |
6 |
Індывідуальныя карэкцыйна-развіваючыя заняткі па карэкцыі выяўленных праблем. |
Вучні, выхаванцы (па неабходнасці) |
Лістапад 2023г.- сакавік 2024г. |
7 |
Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай вывучэння выканання рэкамендацый і парад работы з дзецьмі. |
|
На працягу навучальнага года |
8 |
Дапамога ў арганізацыі адпачынку дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця ў канікулярны перыяд. |
Вучні, выхаванцы |
На працягу навучальнага года |
9 |
Кантроль за паспяховасцю дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця. Аказанне своечасовай дапамогі ў навучанні. |
|
На працягу навучальнага года |
10 |
Кансультацыі: - “Фарміраванне талерантных адносін да дзіцяці з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця”; - “Эмацыянальнае выхаванне і развіцце дзяцей дашкольнага ўзроста”; - “Памылкі бацькоў у выхаванні дзяцей. Як іх пазбегнуць?”; - “Як навучыць дзіця быць самастойным?”; - “Пакаранні, заахвочванні ці дыялог?”; - “Як справіцца з гіперактыўнасцю і істэрыкамі дзіцяці”; - “Псіхалагічнае здароўе ў сям’і”; - “Агрэсіўны дзіця: распушчанасць ці крык аб дапамозе?”; - кансультацыі па запытах. |
Законныя прадстаўнікі |
Кастрычнік 2023г.
Лістапад 2023г.
Снежань 2023г.
Студзень 2024г.
Люты 2024г. Сакавік 2024г.
Красавік 2024г. Май 2024г.
На працягу навучальнага года |
11 |
Кансультацыі: - “Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне дзяцей дашкольнага ўзросту ў групе інтэграванага навучання і выхавання”; - “Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне дзяцей школьнага ўзросту ў класе інтэграванага навучання і выхавання”; - “Магчымасці пазакласнай работы па вучэбным прадметам у фарміраванні калектыва інтэгрыраванага класа”; - “Эмоцыянальныя парушэнні дзяцей і іх карэкцыя”; - “Прафілактыка псіхаэмацыянальнага напружання ў дзяцей дашкольнага ўзросту з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця”; - “Псіхолага-педагагічная карэкцыя пры парушэнні навучальнай дзейнасці”; - “Дзеці з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця і іх пазнавальныя патрэбы”; - “Агрэсіўныя паводзіны дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця. Каржэкцыя, прафілактыка”; - “Развіцце камунікатыўных навыкаў, міжасабовых зносін у класе інтэграванага навучання і выхавання”; - “Гульні і практыкаванні, які садзейнічаюць развіццю эмацыянальнай сферы дзіцяці з парушэннямі камунікатыўных навыкаў”; - кансультацыі па запытах. |
Педагогі |
Верасень 2023г.
Верасень 2023г.
Кастрычнік 2023г.
Лістапад 2023г.
Лістапад 2023г.
Снежань 2023г.
Студзень 2023г.
Люты 2024г.
Сакавік 2024г.
Красавік 2024г.
На працягу навучальнага года |
12 |
Распрацоўка памятак, рэкамендацыйт па павышэнні матывацыі навучання, па развіцці інтэлетуальнай, пазнавальнай, асобаснай сфер вучняў.
|
Вучні, законныя прадстаўнікі, педагогі |
На працягу навучальнага года |
свернуть