Министерство образования Республики Беларусь
Управление образования Лидского райисполкома
Государственное учреждение образования
Бердовская базовая школа Лидского района
План
правядзення кансультацый для законных прадстаўнікоў вучняў
на 2024/2025 навучальны год
№ |
Тэмы кансультацый |
Тэрміны правядзення |
Адказныя |
І клас
|
|||
1 |
Псіхалагічныя асаблівасці малодшых школьнікаў |
09.09.2024 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
2 |
Развіццё памяці і ўвагі малодшых школьнікаў |
16.10.2024 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
3 |
Матывы вучэння малодшых школьнікаў |
18.11.2024 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Адносіны ў сям'і як аснова ўзаемаразумення |
11.02.2025 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
5 |
Заахвочванне і пакаранне дзяцей у сям'і |
21.04.2025 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
ІІ клас
|
|||
1 |
Выхаванне ветлівасці |
20.09.2024 |
Класны кіраўнік Язэвіч М.І. |
2 |
Прафілактыка жорсткага абыходжання з дзецьмі |
11.10.2024 |
Педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
3 |
Як на самой справе любіць сваіх дзяцей? |
22.11.2024 |
Класны кіраўнік Язэвіч М.І. |
4 |
Мікраклімат у сям'і і выхаванне дзіцяці |
15.12.2024 |
Класны кіраўнік Язэвіч М.І. |
5 |
Канфліктныя сітуацыі ў дзіцяча-бацькоўскіх адносінах |
17.01.2025 |
Педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
6 |
Роля бацькі ў выхаванні дзіцяці |
21.02.2025 |
Класны кіраўнік Язэвіч М.І. |
7 |
Роля сям'і ў выхаванні духоўна-маральных каштоўнасцяў дзіцяці |
14.03.2025 |
Класны кіраўнік Язэвіч М.І. |
8 |
Вучэнне з захапленнем |
18.04.2025 |
Педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
9 |
Сямейныя традыцыі і каштоўнасці ў выхаванні дзіцей |
16.05.2025 |
Класны кіраўнік Язэвіч М.І. |
ІІІ клас
|
|||
1 |
Псіхалагічныя прычыны непаспяховасці школьнікаў і іх папярэджанне |
15.10.2024 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
2 |
Як выявіць і развіць здольнасці дзяцей? |
29.11.2024 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А. |
3 |
Гульня і праца ў жыцці дзяцей малодшага школьнага ўзросту |
17.12.2024 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А. |
4 |
Ідэальныя бацькі вачыма дзяцей, ідэальнае дзіця вачыма бацькоў |
22.01.2025 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
5 |
Як дапамагчы дзіцяці стаць больш уважлівым? |
26.02.2025 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А. |
6 |
Як прывіць дзіцяці любоў да чытання? |
23.04.2025 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А. |
7 |
Канфліктныя сітуацыі паміж бацькамі і дзіцем: як пачуць дзіця? |
21.05.2025 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
IV клас
|
|||
1 |
Уплыў унутрысямейных адносін на эмацыйны стан дзіцяці |
18.09.2024 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
2 |
Як дапамагчы дзіцяці правільна размяркоўваць свой час? |
09.10.2024 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
3 |
Непаспяховы вучань: прычыны і спосабы вырашэння праблем |
20.11.2024 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
4 |
Агрэсіўныя паводзіны: як дапамагчы дзіцяці? |
11.12.2024 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
5 |
Інтэлектуальнае развіццё дзіцяці |
29.01.2025 |
Педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
6 |
Значэнне памяці і ўвагі ў інтэлектуальным развіцці дзяцей |
12.03.2025 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
7 |
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул |
15.05.2025 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
V клас
|
|||
1 |
Маё дзіця становіцца падлеткам |
28.09.2024 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А. |
2 |
Псіхалагічныя асаблівасці малодшых падлеткаў |
26.10.2024 |
Педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
3 |
Дзіця ў калектыве аднагодкаў |
23.11.2024 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А. |
4 |
Міжасабовыя зносіны падлеткаў |
28.12.2024 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
5 |
Адносіны ў сям'і |
25.01.2025 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А. |
6 |
Камп’ютарныя гульні: карысць ці шкода? |
22.02.2025 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А. |
7 |
Пытанні дысцыпліны |
29.03.2025 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А. |
8 |
Адказнасць бацькоў за выхаванне дзіцяці |
26.04.2025 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
VІ клас
|
|||
1 |
Роля бацькі і маці ў выхаванні дзіцяці
|
20.09.2024 |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
2 |
Як навучыць вучыцца з задавальненнем? |
19.10.2024 |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
3 |
Школьныя канфлікты |
28.12.2024 |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Працоўнае выхаванне ў сям'і |
22.01.2025 |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
5 |
Хлопчыкі і дзяўчынкі: як будаваць ўзаемаадносіны?
|
12.02.2025 |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
6 |
Як папярэдзіць ужыванне падлеткамі псіхаактыўных рэчываў? |
06.03.2025 |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
7 |
Цяжкасці падлеткавага ўзросту |
22.05.2025 |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
VІІ клас
|
|||
1 |
Ваша любімае неідэальнае дзіця |
27.09.2024 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г. |
2 |
Падлеткавы ўзрост: праблемы палавога паспявання |
26.10.2024 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г. |
3 |
Цяжкасці зносін. Канфлікты паміж падлеткамі, асноўныя прычыны канфліктаў |
23.11.2024 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Як дапамагчы дзіцяці стаць дарослым? |
20.12.2024 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
5 |
Падлеткі ў сацыяльных сетках: бяспечныя паводзіны |
25.01.2025 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г. |
6 |
Асаблівасці ўзаемаадносін паміж братамі і сёстрамі ў сям'і |
22.02.2025 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г. |
7 |
Прадухіленне адчужанасці паміж бацькамі і дзецьмі |
22.03.2025 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г. |
8 |
Як пачуць дзіця, пакуль яно не стала “цяжкім”? |
19.04.2025 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог-псіхолагЧырко Н.М. |
9 |
Каханне і сяброўства ў падлеткавым узросце |
24.05.2025 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г. |
VІІІ клас
|
|||
1 |
Як навучыцца разумець і прымаць падлетка? |
25.09.2024 |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
2 |
Аб бацькоўскім аўтарытэце |
16.10.2024 |
Класны кіраўнік Новікава К.І. |
3 |
Канфлікты з падлеткам: як паводзіць сябе ў канфліктных сітуацыях? |
20.11.2024 |
Педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Падлетак у сацыяльных сетках: што рабіць? |
13.12.2024 |
Класны кіраўнік Новікава К.І. |
5 |
Як навучыць падлетка быць адказным за свае ўчынкі? |
15.01.2025 |
Класны кіраўнік Новікава К.І. |
6 |
Дамашняя праца: задавальненне або пакаранне |
19.02.2025 |
Класны кіраўнік Новікава К.І. |
7 |
Адносіны паміж хлопчыкамі і дзяўчынкамі: праблемы палавога выхавання |
19.03.2025 |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
8 |
Як захаваць рэпрадуктыўнае здароўе падлетка? |
16.04.2025 |
Класны кіраўнік Новікава К.І., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
ІХ клас
|
|||
1 |
Фарміраванне правасвядомасці і адказнасці падлеткаў за свае ўчынкі. |
19.09.2024 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П. |
2 |
Самаацэнка паводзін |
26.10.2024 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П. |
3 |
Як дапамагчы падлетку ў выбары прафесіі? |
16.11.2024 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П. |
4 |
Як навучыць дзяцей распараджацца грашыма? |
14.12.2024 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П. |
5 |
Вольны час і яго значэнне ў фармаванні асобы падлетка |
22.02.2025 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П. |
6 |
Інтэрнэт-залежнасць: шляхі пераадолення |
22.03.2025 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог сацыяльны Чырко Н.М., |
7 |
Адказнае бацькоўства – залог дабрабыту сям'і |
19.04.2025 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П. |
8 |
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул |
17.05.2025 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П. |
свернуть
План
рэалізацыі рэспубліканскага праекта “Бацькоўскі універсітэт”
на 2024/2025 навучальны год
№ |
Назва раздзела, тэмы заняткаў |
Тэрміны правядзення |
Форма правядзення |
Адказныя выканаўцы |
I ступень – «Мае дзіця – малодшы школьнік» для бацькоў I-IVклассаў |
||||
I клас |
||||
1 |
Адаптацыя вучняў у першым класе. Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя вучняў ў школу. Прычыны сацыяльна-педагагічнай дэадаптацыі. Дапамога дзіцяці ў адаптацыі да школы. |
02.09.2024 |
Лекцыя
|
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І., медыцынскі работнік Бердаўская АУАП |
2 |
Рэжым дня школьніка. Выкананне санітарна-гігіенічных нормаў. Арганізацыя рэжыма дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў першакласнікаў. |
29.11.2024 |
Гутарка |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
3 |
Значэнне сямейных традыцый ў фарміраванні і развіцці дзіцяці. Каштоўнасці, традыцыі і звычаі сям’і. Значэнне прыклада бацькоў у выхаванні дзіцяці. Значэнне сямйных традыцый ў фарміраванні ў дзіцяці жадання працаваць. |
24.01.2025 |
Круглы стол |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
4 |
Станоўчыя эмоцыі ў жыцці школьніка. Эмоцыі ў нашым жыцці. Значэнне эмацыйна-пачуццёвай сферы для фарміравання паўнавартаснай асобы. Рэкамендацыі бацькам па развіццю станоўчых эмоцый дзіцяці. |
25.04.2025 |
Псіхалагічны трэнінг |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
II клас |
||||
1 |
Як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца. Захаванне рэжыму дня - важная ўмова паспяховай вучобы дзіцяці. Кантроль бацькоў за выкананнем дамашних заданняў школьнікаў. Тыповыя памылкі бацькоў у арганізацыі вучэбнай працы дзіцяці. |
24.10.2024 |
Гутарка |
Класны кіраўнік Язэвіч М.І. |
2 |
Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. Фарміраванне здаровага ладу жыцця вучняў ў малодшых класаў. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця: рацыянальнае харчаванне, рухальная актыўнасць, станоўчыя эмоцыі. Роля сям'і ў фізічным выхаванні дзяцей. Кодэкс сямейнага здароўя. |
19.12.2024 |
Круглы стол |
Класны кіраўнік Язэвіч М.І., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
3 |
Ўплыў сям'і на эмацыйны стан дзіцяці. Сямейны дабрабыт і сямейная неспрыяльнасць. Фактары, прычыны і індыкатары сямейнай неспрыяльнасці. Сем'і са схаванай формай неспрыяльнасці. Ўплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці. |
08.02.2025 |
Псіхалагічны трэнінг |
Класны кіраўнік Язэвіч М.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Працоўнае выхаванне дзяцей ў сям'і. Выхаванне ў працы. Роля сям'і ў развіцці працаздольнасці дзіцяці. Як навучыць сучаснае дзіця працаваць. |
22.05.2025 |
Майстар-клас |
Класны кіраўнік Язэвіч М.І. |
III клас |
||||
1 |
Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці. Адзнака і ацэнка ведаў вучняў. Крытэрый ацэнкі. Ўплыў ацэнкі на самаацэнку вучняў. Рэкамендацыі бацькам па фарміраванню ў дзіцяці навыкаў самакантролю, умення працаваць самастойна, выхавання цікавасці да ведаў. |
09.10.2024 |
Гутарка |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А. |
2 |
Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў. Спецыфіка развіцця ўспрымання, увагі, памяці, мыслення ў малодшых школьнікаў. Асаблівасці міжасобасных зносін. Самаацэнка малодшых школьнікаў. |
18.12.2024 |
Лекцыя |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
3 |
Здаровая сям'я – здаровае дзіця. Фарміраванне ўменняў і навыкаў здаровага ладу жыцця. Спорт у жыцці бацькоў і дзяцей. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця. |
22.03.2025 |
Гутарка |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
4 |
Эфектыўная зносіны ў сям'і – заклад поспеху школьніка. Сутнасць сямейных зносін. Сям'я як сістэма міжасобасных узаемадзеянняў. Зносіны як працэс ўзаемаўплыву. Асаблівасці сямейных зносін. Культура сямейных зносін. Ўплыў зносін бацькоў з дзецьмі на іх паўнавартаснае развіццё. Навыкі эфектыўнай камунікацыі. Стварэнне ў сям'і атмасферы абароненасці, цяпла і любові. |
16.04.2025 |
Псіхалагічны трэнінг |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
IV клас |
||||
1 |
Узроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці вучняў чацвертага класа. Пазнавальная рэфлексія: здольнасць усвядоміць прычыны навучальных няўдач і поспехаў. Фарміраванне адвольнасці пазнавальных працэсаў: увагі, памяці. Асобасныя асаблівасці малодшых школьнікаў. |
20.09.2024 |
Лекцыя |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўская АУАП |
2 |
Як навучыць свае дзіця жыць у свеце людзей. Выхаванне культуры паводзін і павагі да людзей у вучняў. Фарміраванне правілаў паводзінаў і добрых манер. Культура асобы: культура знешнасці, зносін, гаворкі. Эфектыўнае зносіны: асноўныя складнікі. |
14.12.2024 |
Круглы стол |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П.
|
3 |
Дзіця і камп’ютар. Камп’ютар дома: карысць ці шкода? Камп’ютарныя гульні. Ўплыў камп’ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання камп’ютара школьнікам. Як правільна арганізаваць працу школьніка за кампут’юрам. Захаванне здароўя дзіцяці пры працы за камп’ютарам. |
18.02.2025 |
Дыскусія |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Кніга ў жыцці школьніка. Стаўленне дзіцяці да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце. |
24.05.2025 |
Круглы стол |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
II ступень – «Мае дзіця – падлетак» для бацькоў вучняў V-IX класаў |
||||
V клас |
||||
1 |
Адаптацыя дзіцяці ў новым калектыве. Фарміраванне новага навучальнага калектыву пятага класа. Адаптацыя дзіцяці ў новым асяроддзі. Цяжкасці адаптацыі пяцікласнікаў да школы. |
28.09.2024 |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
2 |
Дзіця сярод аднагодкаў. Дзіцячы калектыў і яго значэнне ў развіцці асобы школьніка. Патрэбы дзіцяці ў прызнанні і самарэалізацыі. Праблемы лідэрства. Развіццё здольнасці да супрацоўніцтва як перадумова паспяховасці ў жыцці. Як дапамагчы дзіцяці ў наладжванні адносін з аднагодкамі. |
28.12.2024 |
Гутарка |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А.
|
3 |
Ваша дзіця вырасла. Асаблівасці малодшага падлеткавага ўзросту. Фізічнае, псіхічнае і сацыяльнае развіццё малодшых падлеткаў. Зносіны падлеткаў з аднагодкамі і дарослымі. Цяжкасці і рызыкі малодшага падлеткавага ўзросту. |
22.02.2025 |
Лекцыя |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
4 |
Меры пакарання і заахвочвання ў сучаснай сям'і. Пытанні дысцыпліны ў сям'і з малодшымі падлеткамі. Чаму не працуюць звыклыя метады выхавання. Як падлетку стаць сябрам без страты бацькоўскага аўтарытэту. |
26.04.2025 |
Дыскусія |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
VI клас |
||||
1 |
Сям'я як персанальнае мікраасяроддзе жыцця і развіцця дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці сям'і. Дзіця і задавальненне яго патрэбаў ў сям'і. Психолага-педагагічныя фактары развіцця і выхавання дзіцяці ў сям'і. Тыпы сямейнага выхавання і іх характарыстыка. Гарманічнае сямейнае выхаванне, яго асноўныя характарыстыкі. Праблемы маральнага выхавання дзяцей у сям'і. Маральныя традыцыі і звычаі. Каштоўнасці сям'і як аснова выхавання дзіцяці. |
28.09.2024 |
Лекцыя |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В.
|
2 |
Прафілактыка праблемных паводзінаў падлеткаў. Дэвіянтныя паводзіны падлеткаў. Формы аддыктыўных (залежных) паводзін падлеткаў (курэнне, алкагалізм, наркаманія і інш.). Прычыны залежных паводзін. Прафілактыка залежнасцяў у падлеткавым асяроддзі. Роля бацькоў у папярэджанні дэвіянтных паводзін падлеткаў. |
19.11.2024 |
Псіхалагічны трэнінг |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В., педагог-псіхолаг Чырко Н.М.
|
3 |
Бяспека падлеткаў у сеткі Інтэрнэт. Віртуальная рэальнасць: магчымасці і небяспекі. Асноўныя правілы медыябяспекі для бацькоў і падлеткаў. Прафілактыка Інтэрнэт-рызык. Як зберагчы дзіця ад небяспекі ў сацыяльных сетках. |
16.03.2025 |
Дыскусія |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В.
|
4 |
Арганізацыя летняга адпачынку падлеткаў. Правілы бяспечных паводзін летам. Небяспекі вольнага правядзення часу падлеткаў. Аказанне першай медыцынскай дапамогі. Рэкамендацыі бацькам па забеспячэнні бяспекі дзяцей у летні перыяд. |
24.05.2025 |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік Барташэвіч Л.В., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
VII клас |
||||
1 |
Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці сямікласнікаў. Ўзроставыя асаблівасці 13-14-гадовых падлеткаў. Спецыфіка развіцця увагі, памяці, мыслення. Палавое паспяванне. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. |
28.09.2024 |
Лекцыя |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог-псіхолаг Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
2 |
Прафілактыка правапарушэнняў падлеткаў. Супрацьпраўныя паводзіны непаўналетніх. Фактары і прычыны правапарушэнняў. Падлеткі “групы рызыкі”. |
30.11.2024 |
Круглы стол |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог сацыяльны Чырко Н.М., інспектар ІСН Лідскага РАУС Паварга С.У. |
3 |
Правілы паводзін з падлеткамі: асаблівасці падлеткавага ўзросту. Жыццё сям'і з дзіцем-падлеткам: барацьба прынцыпаў або пошукі кампрамісаў. Псіхалагічны клімат у сям'і. Бацькоўскі аўтарытэт. Як яго набыць і як не страціць. Правілы ўзаемадзеяння з падлеткам. |
29.02.2025 |
Форум |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў. Стаўленне падлеткаў да навучання. Страта цікавасці да вучобы ў падлеткаў -- што рабіць і як пазбегнуць. Прычыны зніжэння вучэбнай матывацыі ў падлеткавым узросце. Як зацікавіць падлетка навучаннем? Матывацыя на поспех. |
26.04.2025 |
Гутарка |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог-псіхолаг Чырко Н.М.
|
VIII клас |
||||
1 |
Жыццёвыя мэты падлеткаў. Мэты падлеткавага перыяду. Пастаноўка мэтаў і іх дасягненні. Паспяховасць у школе як адзін з фактараў паспяховага дасягнення мэтаў. |
26.10.2024 |
Лекцыя |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
2 |
Як зберагчы падлетка ад гвалту. Гвалт і бяспека нашых дзяцей. Віды гвалту. Аналіз праблемных сітуацый. Профілактыка асноўных рызык. Асаблівасці віктыўных паводзін (паводзін «ахвяры»). |
21.12.2024 |
Псіхалагічны трэнінг |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог сацыяльны Чырко Н.М., інспектар ІСН Лідскага РАУС |
3 |
Асцярожна: суіцыд. Суіцыд сярод непаўналетніх. Віды і прычыны. Матывы суіцыдальных паводзін у падлеткаў. Індыкатары суіцыдальнай рызыкі. Прафілактыка суіцыдальных паводзін. |
26.03.2025 |
Гутарка |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Культура паводзін у канфліктных сітуацыях. Паняцце “канфлікт”. Шлюбныя сваркі і канфлікты. Развод як псіхатраўміруючы фактар. Наступствы разводу для мужа і жонкі, дзяцей. Сямейныя канфлікты ў дыядзе «бацькі-дзеці», прычыны іх узнікнення. Стратэгіі паводзін у канфлікце, спосабы пераадолення і прафілактыка дзіцяча-бацькоўскіх канфліктаў. Школьныя канфлікты. Культура паводзін дарослых і дзяцей пры ўзнікненні школьных канфліктаў. |
10.05.2025 |
Круглы стол |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
IX клас |
||||
1 |
Партрэт сучаснага падлетка. Індывідуальныя асаблівасці падлетка і характэрныя ўзроставыя рысы. Ключавыя перажыванні ўзросту. Асоба-сныя асаблівасці і асаблівасці зносін. Магчымыя праблемы, знешнія і ўнутраныя канфлікты, стаўленне да вучобы. |
17.10.2024 |
Лекцыя |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
2 |
Агрэсія, яе прычыны і наступствы. Формы агрэсіўных паводзінаў падлеткаў. Прычыны агрэсіўнасці і яе ўплыў на ўзаемадзеянне падлетка з навакольнымі людзьмі. Магчымыя спосабы пераадолення агрэсіўнасці ў паводзінах падлетка. Рэкамендацыі для бацькоў па прафілактыцы і карэкцыі агрэсіўных паводзін падлетка. |
16.12.2024 |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М.
|
3 |
Фарміраванне здаровага ладу жыцця: шкодныя звычкі і як ім супрацьстаяць. Падлеткавы ўзрост як фактар рызыкі для ўзнікнення шкодных звычак і залежнасцяў. Фарміраванне ў падлеткаў патрэбнасці ў здаровым ладзе жыцця, адказнасці за сваё здароўе. Прафілактыка шкодных звычак. |
24.03.2025 |
Гутарка |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог сацыяльны Чырко Н.М.
|
4 |
Прафесійная арыентацыя дзевяцікласнікаў. Як дапамагчы падлетку выбраць прафесію? Прафесійныя намеры і магчымасці вучняў. Ўплыў сям'і на выбар прафесіі падлеткам. Як бацькі могуць падтрымаць дзіця пры выбары прафесіі? Знаёмства бацькоў выхаванцаў з вынікамі дыягностыкі схільнасцяў, здольнасцяў і прафесійных інтарэсаў падлеткаў. |
19.05.2025 |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
свернуть