Министерство образования Республики Беларусь
Управление образования Лидского райисполкома
Государственное учреждение образования
Бердовская базовая школа Лидского района
Министерство образования Республики Беларусь
Управление образования Лидского райисполкома
Государственное учреждение образования
Бердовская базовая школа Лидского района
План
правядзення кансультацый для законных прадстаўнікоў вучняў
на 2022/2023 навучальны год
№ |
Тэмы кансультацый |
Тэрміны правядзення |
Адказныя |
І клас |
|||
1 |
Матывы вучэння малодшых школьнікаў |
15.09.2022 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
2 |
Псіхалагічныя асаблівасці малодшых школьнікаў |
18.10.2022 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
3 |
Развіццё памяці і ўвагі малодшых школьнікаў |
22.11.2022 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Адносіны ў сям'і як аснова ўзаемаразумення |
27.12.2022 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
5 |
Заахвочванне і пакаранне дзяцей у сям'і |
24.01.2022 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
6 |
Гульня і праца ў жыцці дзіцяці |
28.02.2022 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А. |
7 |
Як прывіць дзіцяці любоў да чытання |
21.03.2022 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А. |
8 |
Выхаванне ветлівасці |
21.04.2022 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А. |
9 |
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул |
23.05.2022 |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А. |
ІІ клас |
|||
1 |
Прафілактыка жорсткага абыходжання з дзецьмі |
26.09.2022 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
2 |
Мікраклімат у сям'і і выхаванне дзіцяці |
29.10.2022 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П.,педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
3 |
Адказнасць бацькоў за ўчынкі дзяцей |
09.11.2022 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
4 |
Канфліктныя сітуацыі ў дзіцяча-бацькоўскіх адносінах |
10.12.2022 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П.,педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
5 |
Як на самой справе любіць сваіх дзяцей? |
11.01.2023 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
6 |
Вучэнне з захапленнем |
10.02.2023 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
7 |
Выхаванне ветлівасці |
10.03.2023 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
8 |
Сямейныя традыцыі і каштоўнасці ў выхаванні дзіцей |
14.04.2023 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
9 |
Роля сям'і ў выхаванні духоўна-маральных каштоўнасцяў дзіцяці |
19.05.2023 |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
ІІІ клас |
|||
1 |
Як прывіць дзіцяці любоў да чытання? |
22.09.2022 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
2 |
Як дапамагчы дзіцяці стаць больш уважлівым? |
19.10.2022 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
3 |
Псіхалагічныя прычыны непаспяховасці школьнікаў і іх папярэджанне |
08.11.2022 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Канфліктныя сітуацыі паміж бацькамі і дзіцем: як пачуць дзіця? |
20.12.2022 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
5 |
Як выявіць і развіць здольнасці дзяцей? |
17.01.2023 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
6 |
Гульня і праца ў жыцці дзяцей малодшага школьнага ўзросту |
14.02.2023 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
7 |
Ідэальныя бацькі вачыма дзяцей, ідэальнае дзіця вачыма бацькоў |
15.03.2023 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
8 |
Маё дзіця - непаседа |
12.04.2023 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
9 |
Каб канікулы былі бяспечнымі |
23.05.2023 |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
IV клас |
|||
1 |
Агрэсіўныя паводзіны: як дапамагчы дзіцяці? |
19.09.2022 |
Класны кіраўнік Горбач А.І.,педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
2 |
Як прывіць дзіцяці любоў да чытання |
27.10.2022 |
Класны кіраўнік Горбач А.І. |
3 |
Непаспяховы вучань: прычыны і спосабы вырашэння праблем |
25.11.2022 |
Класны кіраўнік Горбач А.І. |
4 |
Як дапамагчы дзіцяці правільна размяркоўваць свой час? |
23.12.2022 |
Класны кіраўнік Горбач А.І. |
5 |
Уплыў унутрысямейных адносін на эмацыйны стан дзіцяці |
27.01.2023 |
Класны кіраўнік Горбач А.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
6 |
Інтэлектуальнае развіццё дзіцяці |
24.02.2023 |
Класны кіраўнік Горбач А.І. |
7 |
Значэнне памяці і ўвагі ў інтэлектуальным развіцці дзяцей |
24.03.2023 |
Класны кіраўнік Горбач А.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
8 |
Роля звычаяў і традыцый сям’і ў у выхаванні дзіцяці |
21.04.2023 |
Класны кіраўнік Горбач А.І. |
9 |
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул |
28.05.2023 |
Класны кіраўнік Горбач А.І. |
V клас |
|||
1 |
Маё дзіця становіцца падлеткам |
30.09.2022 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г. |
2 |
Псіхалагічныя асаблівасці малодшых падлеткаў |
31.10.2022 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
3 |
Дзіця ў калектыве аднагодкаў |
26.11.2022 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г. |
4 |
Міжасабовыя зносіны падлеткаў |
17.12.2022 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
5 |
Адносіны ў сям'і |
28.01.2023 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
6 |
Камп’ютарныя гульні: карысць ці шкода? |
25.02.2023 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г. |
7 |
Пытанні дысцыпліны |
25.03.2023 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., |
8 |
Адказнасць бацькоў за выхаванне дзіцяці |
28.04.2023 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., інспектар па справах непаўналетніх Паварга С.У. |
9 |
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул |
28.05.2023 |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г. |
VІ клас |
|||
1 |
Роля бацькі і маці ў выхаванні дзіцяці
|
09.09.2022 |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
2 |
Як навучыць вучыцца з задавальненнем? |
07.10.2022 |
Класны кіраўнік Новікава К.І. |
3 |
Школьныя канфлікты |
26.11.2022 |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
4 |
Цяжкасці пераходнага ўзросту |
16.12.2022 |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
5 |
Як папярэдзіць ужыванне падлеткамі псіхаактыўных рэчываў? |
28.01.2023 |
Класны кіраўнік Новікава К.І., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
6 |
Хлопчыкі і дзяўчынкі: як будаваць ўзаемаадносіны?
|
25.02.2023 |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
7 |
Працоўнае выхаванне ў сям'і |
23.03.2023 |
Класны кіраўнік Новікава К.І. |
8 |
Падлетак у сацыяльных сетках: што рабіць? |
20.04.2023 |
Класны кіраўнік Новікава К.І. |
9 |
Арганізацыя вольнага часу дзіцяці-падлетка ў перыяд летніх канікул |
24.05.2023 |
Класны кіраўнік Новікава К.І. |
VІІ клас |
|||
1 |
Ваша любімае неідэальнае дзіця
|
05.09.2022 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолагЧырко Н.М. |
2 |
Падлеткавы ўзрост: праблемы палавога паспявання |
11.10.2022 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
3 |
Цяжкасці зносін. Канфлікты паміжпадлеткамі, асноўныя прычыны канфліктаў |
17.11.2022 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Каханне і сяброўства ў падлеткавым узросце |
16.12.2022 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
5 |
Як дапамагчы дзіцяці стаць дарослым? |
21.01.2023 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
6 |
Падлеткі ў сацыяльных сетках: бяспечныя паводзіны |
17.02.2022 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., Педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
7 |
Асаблівасці ўзаемаадносін паміж братамі і сёстрамі ў сям'і |
18.03.2022 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П.
|
8 |
Прадухіленне адчужанасці паміж бацькамі і дзецьмі |
14.04.2023 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
9 |
Як пачуць дзіця, пакуль яно не стала "цяжкім"? |
13.05.2023 |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
VІІІ клас |
|||
1 |
Як навучыцца разумець і прымаць падлетка?
|
28.09.2022 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
2 |
Аб бацькоўскім аўтарытэце |
25.10.2022 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А. |
3 |
Канфлікты з падлеткам: як паводзіць сябе ў канфліктных сітуацыях? |
17.11.2022 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Падлетак у сацыяльных сетках: што рабіць? |
01.12.2022 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
5 |
Як навучыць падлетка быць адказным за свае ўчынкі? |
19.01.2023 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
6 |
Дамашняя праца: задавальненне або пакаранне |
21.02.2023 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А. |
7 |
Адносіны паміж хлопчыкамі і дзяўчынкамі: праблемы палавога выхавання
|
14.03.2023 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
8 |
Як захаваць рэпрадуктыўнае здароўе падлетка? |
20.04.2023 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
9 |
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул |
24.05.2023 |
Класны кіраўнік Альшэўская Г.А. |
ІХ клас |
|||
1 |
Аб бацькоўскім аўтарытэце |
30.09.2022 |
Класны кіраўнік Кеўра А.М. |
2 |
Фарміраванне правасвядомасці і адказнасці падлеткаў за свае ўчынкі. Самаацэнка паводзін |
03.10.2022 |
Класны кіраўнік Кеўра А.М., інспектар па справах непаўналетніх Паварга С.У. |
3 |
Як дапамагчы падлетку ў выбары прафесіі? |
14.11.2022 |
Класны кіраўнік Кеўра А.М., педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
4 |
Як навучыць дзяцей распараджацца грашыма? |
12.12.2022 |
Класны кіраўнік Кеўра А.М. |
5 |
Вольны час і яго значэнне ў фармаванні асобы падлетка |
16.01.2023 |
Класны кіраўнік Кеўра А.М. |
6 |
Інтэрнэт-залежнасць: шляхі пераадолення |
13.02.2023 |
Класны кіраўнік Кеўра А.М., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
7 |
Выхаванне асобы, здольнай да паспяховай сацыялізацыі і самарэалізацыі |
13.03.2023 |
Класны кіраўнік Кеўра А.М. |
8 |
Адказнае бацькоўства – залог дабрабыту сям'і |
10.04.2023 |
Класны кіраўнік Кеўра А.М. |
9 |
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул |
26.05.2023 |
Класны кіраўнік Кеўра А.М. |
№ |
Назва раздзела, тэмы заняткаў |
Тэрміны правядзення |
Форма правядзення |
Адказныя выканаўцы |
|||||||
I ступень – «Мае дзіця – малодшы школьнік» для бацькоў I-IV классаў
|
|||||||||||
I клас |
|||||||||||
1 |
Адаптацыя вучняў у першым класе. Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя вучняў ў школу. Прычыны сацыяльна-педагагічнай дэадаптацыі. Дапамога дзіцяці ў адаптацыі да школы. |
28.09.2022 |
Лекцыя
|
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., педагог-псіхолаг Чырко Н.М.
|
|||||||
2 |
Рэжым дня школьніка. Выкананне санітарна-гігіенічных нормаў. Арганізацыя рэжыма дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў першакласнікаў. |
26.11.2022 |
Гутарка |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
|||||||
3 |
Значэнне сямейных традыцый ў фарміраванні і развіцці дзіцяці. Каштоўнасці, традыцыі і звычаі сям’і. Значэнне прыклада бацькоў у выхаванні дзіцяці. Значэнне сямйных традыцый ў фарміраванні ў дзіцяці жадання працаваць. |
28.01.2023 |
Круглы стол |
Класны кіраўнік Сініцкая Т.А. |
|||||||
4 |
Станоўчыя эмоцыі ў жыцці школьніка. Эмоцыі ў нашым жыцці. Значэнне эмацыйна-пачуццёвай сферы для фарміравання паўнавартаснай асобы. Рэкамендацыі бацькам па развіццю станоўчых эмоцый дзіцяці. |
22.04.2023 |
Семінар-практыкум |
Педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
|||||||
II класс |
|||||||||||
1 |
Як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца. Захаванне рэжыму дня -- важная ўмова паспяховай вучобы дзіцяці. Кантроль бацькоў за выкананнем да-машних заданняў школьнікаў. Тыповыя памылкі бацькоў у арганізацыі вучэбнай працы дзіцяці. |
05.10.2022 |
Гутарка |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
|||||||
2 |
Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. Фарміраванне здаровага ладу жыцця вучняўў малодшых класаў. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця: рацыянальнае харчаванне, рухальная актыўнасць, станоўчыя эмоцыі. Роля сям'і ў фізічным выхаванні дзяцей. Кодэкс сямейнага здароўя. |
17.12.2022 |
Круглы стол |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
|||||||
3 |
Ўплыў сям'і на эмацыйны стан дзіцяці. Сямейны дабрабыт і сямейная неспрыяльнасць. Фактары, прычыны і індыкатары сямейна-й неспрыяльнасці. Сем'і са схаванай формай неспрыяльнасці. Ўплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці. |
25.02.2022 |
Лекцыя |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
|||||||
4 |
Працоўнае выхаванне дзяцей ў сям'і. Выхаванне ў працы. Роля сям'і ў развіцці працаздольнасці дзіцяці. Як навучыць сучаснае дзіця працаваць. |
27.05.2022 |
Дыскусія |
Класны кіраўнік Барташэвіч А.П. |
|||||||
III клас |
|||||||||||
1 |
Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці. Адзнака і ацэнка ведаў вучняў. Крытэрый ацэнкі. Ўплыў ацэнкі на самаацэнку вучняў. Рэкамендацыі бацькам па фарміраванню ў дзіцяці навыкаў самакантролю, умення працаваць самастойна, выхавання цікавасці да ведаў. |
07.09.2022 |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік Пальчукевіч З.І. |
|||||||
2 |
Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў. Спецыфіка развіцця ўспрымання, увагі, памяці, мыслення ў малодшых школьнікаў. Асаблівасці міжасобасных зносін. Самаацэнка малодшых школьнікаў. |
17.12.2022 |
Семінар-практыкум |
Педагог-псіхолаг Чырко Н.М. |
|||||||
3 |
Здаровая сям'я – здаровае дзіця. Фарміраванне ўменняў і навыкаў здаровага ладу жыцця. Спорт у жыцці бацькоў і дзяцей. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця. |
31.01.2023 |
Дыскусія |
Педагог сацыяльны Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
|||||||
4 |
Эфектыўная зносіны ў сям'і – заклад поспеху школьніка. Сутнасць сямейных зносін. Сям'я як сістэма міжасобасных узаемадзеянняў. Зносіны як працэс ўзаемаўплыву. Асаблівасці сямейных зносін. Культура сямейных зносін. Ўплыў зносін бацькоў з дзецьмі на іх паўнавартаснае развіццё. Навыкі эфектыўнай камунікацыі. Стварэнне ў сям'і атмасферы абароненасці, цяпла і любові. |
29.04.2023 |
Псіхалагічны трэнінг |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
|||||||
IV клас |
|||||||||||
1 |
Узроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці вучняў чацвертага класа. Пазнавальная рэфлексія: здольнасць усвядоміць прычыны навучальных няўдач і поспехаў. Фарміраванне адвольнасці пазнавальных працэсаў: увагі, памяці. Асобасныя асаблівасці малодшых школьнікаў. |
09.09.2022 |
Лекцыя |
Педагог-псіхолаг Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
|||||||
2 |
Як навучыць свае дзіця жыць у свеце людзей. Выхаванне культуры паводзін і павагі да людзей у вучняў. Фарміраванне правілаў паводзінаў і добрых манер. Культура асобы: культура знешнасці, зносін, гаворкі. Эфектыўнае зносіны: асноўныя складнікі. |
03.12.2022 |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік Горбач А.І., педагог сацыяльны Чырко Н.М.
|
|||||||
3 |
Дзіця і кампутар. Кампутар дома: карысць ці шкода? Кампутарныя гульні. Ўплыў кампутара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання кампутара школьнікам. Як правільна арганізаваць працу школьніка за кампутарам. Захаванне здароўя дзіцяці пры працы за кампутарам. |
25.02.2023 |
Дыскусія |
Класны кіраўнік Горбач А.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М.
|
|||||||
4 |
Кніга ў жыцці школьніка. Стаўленне дзіцяці да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце. |
27.05.2023 |
Круглы стол |
Класны кіраўнік Горбач А.І.
|
|||||||
II ступень – «Мае дзіця – падлетак» для бацькоў вучняў V-IX класаў |
|||||||||||
V клас |
|||||||||||
1 |
Адаптацыя дзіцяці ў новым калектыве. Фарміраванне новага навучальнага калектыву пятага класа. Адаптацыя дзіцяці ў новым асяроддзі. Цяжкасці адаптацыі пяцікласнікаў да школы. |
24.09.2022 |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог-псіхолаг Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
|||||||
2 |
Дзіця сярод аднагодкаў. Дзіцячы калектыў і яго значэнне ў развіцці асобы школьніка. Патрэбы дзіцяці ў прызнанні і самарэалізацыі. Праблемы лідэрства. Развіццё здольнасці да супрацоўніцтва як перадумова паспяховасці ў жыцці. Як дапамагчы дзіцяці ў наладжванні адносін з аднагодкамі. |
26.11.2022 |
Круглы стол |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
|||||||
3 |
Ваша дзіця вырасла. Асаблівасці малодшага падлеткавага ўзросту. Фізічнае, псіхічнае і сацыяльнае развіццё малодшых падлеткаў. Зносіны падлеткаў з аднагодкамі і дарослымі. Цяжкасці і рызыкі малодшага падлеткавага ўзросту. |
25.02.2023 |
Лекцыя-гутарка |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
|||||||
4 |
Меры пакарання і заахвочвання ў сучаснай сям'і. Пытанні дысцыпліны ў сям'і з малодшымі падлеткамі. Чаму не працуюць звыклыя метады выхавання. Як падлетку стаць сябрам без страты бацькоўскага аўтарытэту. |
27.05.2023 |
Дыскусія |
Класны кіраўнік Арлоўскі А.Г., педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
|||||||
VI клас |
|||||||||||
1 |
Сям'я як персанальнае мікраасяроддзе жыцця і развіцця дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці сям'і. Дзіця і задавальненне яго патрэбаў ў сям'і. Психолага-педагагічныя фактары развіцця і выхавання дзіцяці ў сям'і. Тыпы сямейнага выхавання і іх характарыстыка. Гарманічнае сямейнае выхаванне, яго асноўныя характарыстыкі. Праблемы маральнага выхавання дзяцей у сям'і. Маральныя традыцыі і звычаі. Каштоўнасці сям'і як аснова выхавання дзіцяці. |
20.09.2022 |
Лекцыя-гутарка |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М.
|
|||||||
2 |
Прафілактыка праблемных паводзінаў падлеткаў. Дэвіянтныя паводзіны падлеткаў. Формы аддыктыўных (залежных) паводзін падлеткаў (курэнне, алкагалізм, наркаманія і інш.). Прычыны залежных паводзін. Прафілактыка залежнасцяў у падлеткавым асяроддзі. Роля бацькоў у папярэджанні дэвіянтных паводзін падлеткаў. |
15.12.2022 |
Скемінар-практыкум |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М.
|
|||||||
3 |
Бяспека падлеткаў у сеткі Інтэрнэт. Віртуальная рэальнасць: магчымасці і небяспекі. Асноўныя правілы медыябяспекі для бацькоў і падлеткаў. Прафілактыка Інтэрнэт-рызык. Як зберагчы дзіця ад небяспекі ў сацыяльных сетках. |
25.03.2023 |
Дыскусія |
Класны кіраўнік Новікава К.І., педагог-псіхолаг Чырко Н.М.
|
|||||||
4 |
Арганізацыя летняга адпачынку падлеткаў. Правілы бяспечных паводзін летам. Небяспекі вольнага правядзення часу падлеткаў. Аказанне першай медыцынскай дапамогі. Рэкамендацыі бацькам па забеспячэнні бяспекі дзяцей у летні перыяд. |
27.05.2023 |
Канферэнцыя |
Педагог сацыяльны Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП
|
|||||||
VII клас |
|||||||||||
1 |
Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці сямнікласнікаў. Ўзроставыя асаблівасці 13-14-гадовых падлеткаў. Спецыфіка развіцця увагі, памяці, мыслення. Палавое паспяванне. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. |
16.09.2022 |
Лекцыя |
Педагог-псіхолаг Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП
|
|||||||
2 |
Прафілактыка права-парушэнняў падлеткаў. Супрацьпраўныя паводзіны непаўналетніх. Фактары і прычыны правапарушэнняў. Падлеткі “групы рызыкі”. |
26.11.2022 |
Круглы стол |
Педагог сацыяльны Чырко Н.М., інспектар ІСН Лідскага РАУС |
|||||||
3 |
Правілы паводзін з падлеткамі: асаблівасці падлеткавага ўзросту. Жыццё сям'і з дзіцем-падлеткам: барацьба прынцыпаў або пошукі кампрамісаў. Псіхалагічны клімат у сям'і. Бацькоўскі аўтарытэт. Як яго набыць і як не страціць. Правілы ўзаемадзеяння з падлеткам. |
25.02.2023 |
Дыскусія |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
|||||||
4 |
Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў. Стаўленне падлеткаў да навучання. Страта цікавасці да вучобы ў падлеткаў -- што рабіць і як пазбегнуць. Прычыны зніжэння вучэбнай матывацыі ў падлеткавым узросце. Як зацікавіць падлетка навучаннем? Матывацыя на поспех. |
22.04.2023 |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік Каламіец М.П., педагог-псіхолаг Чырко Н.М.
|
|||||||
VIII клас |
|||||||||||
1 |
Жыццёвыя мэты падлеткаў. Мэты падлеткавага перыяду. Пастаноўка мэтаў і іх дасягненні. Паспяховасць у школе як адзін з фактараў паспяховага дасягнення мэтаў. |
22.10.2022 |
Лекцыя-гутарка |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
|||||||
2 |
Як зберагчы падлетка ад гвалту. Гвалт і бяспека нашых дзяцей. Віды гвалту. Аналіз праблемных сітуацый. Профілактыка асноўных рызык. Асаблівасці віктыўных паводзін (паводзін «ахвяры»). |
22.12.2022 |
Канферэнцыя |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М., інспектар ІСН Лідскага РАУС |
|||||||
3 |
Асцярожна: суіцыд. Суіцыд сярод непаўналетніх. Віды і прычыны. Матывы суіцыдальных паводзін у падлеткаў. Індыкатары суіцыдальнай рызыкі. Прафілактыка суіцыдальных паводзін. |
25.03.2023 |
Гутарка |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
|||||||
4 |
Культура паводзін у канфліктных сітуацыях. Паняцце “канфлікт”. Шлюбныя сваркі і канфлікты. Развод як псіхатраўміруючы фактар. Наступствы разводу для мужа і жонкі, дзяцей. Сямейныя канфлікты ў дыядзе «бацькі-дзеці», прычыны іх узнікнення. Стратэгіі паводзін у канфлікце, спосабы пераадолення і прафілактыка дзіцяча-бацькоўскіх канфлікты-таў. Школьныя канфлікты. Культура паводзін дарослых і дзяцей пры ўзнікненні школьных канфліктаў. |
27.05.2023 |
Круглы стол |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М., класны кіраўнік Альшэўская Г.А. |
|||||||
IX клас |
|||||||||||
1 |
Партрэт сучаснага падлетка. Індывідуальныя асаблівасці падлетка і характэрныя ўзроставыя рысы. Ключавыя перажыванні ўзросту. Асоба-сныя асаблівасці і асаблівасці зносін. Магчымыя праблемы, знешнія і ўнутраныя канфлікты, стаўленне да вучобы. |
19.09.2022 |
Лекцыя |
Класны кіраўнік Кеўра А.М., педагог-псіхолаг Чырко Н.М., медыцынскі работнік Бердаўскай АУАП |
|||||||
2 |
Агрэсія, яе прычыны і наступствы. Формы агрэсіўных паводзінаў падлеткаў. Прычыны агрэсіўнасці і яе ўплыў на ўзаемадзеянне падлетка з навакольнымі людзьмі. Магчымыя спосабы пераадолення агрэсіўнасці ў паводзінах падлетка. Рэкамендацыі для бацькоў па прафілактыцы і карэкцыі агрэсіўных паводзін падлетка. |
26.11.2022 |
Гутарка |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М.,
|
|||||||
3 |
Фарміраванне здаровага ладу жыцця: шкодныя звычкі і як ім супрацьстаяць. Падлеткавы ўзрост як фактар рызыкі для ўзнікнення шкодных звычак і залежнасцяў. Фарміраванне ў падлеткаў патрэбнасці ў здаровым ладзе жыцця, адказнасці за сваё здароўе. Прафілактыка шкодных звычак. |
25.02.2023 |
Лекцыя-гутарка |
Класны кіраўнік Кеўра А.М., педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М. |
|||||||
4 |
Прафесійная арыентацыя дзевяцікласнікаў. Як дапамагчы падлетку выбраць прафесію? Прафесійныя намеры і магчымасці вучняў. Ўплыў сям'і на выбар прафесіі падлеткам. Як бацькі могуць падтрымаць дзіця пры выбары прафесіі? Знаёмства бацькоў выхаванцаў з вынікамі дыягностыкі схіл-цей, здольнасцяў і прафесійных інтарэсаў падлеткаў. |
22.04.2023 |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік Кеўра А.М., педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны Чырко Н.М. |